My dream is photographer.But, I'm color blindness...


We are sorry,this page is in Japanese only...
I do not understand English...


2013/11/18

Vaguely







ほのかな記憶





かすかな想い出





はるかな…








2 件のコメント:

ShiroYuki_Mot さんのコメント...

綺麗ですね。
もう、そんな季節ですものね。

PS:
もし、違ってたらスミマセン。 Vaguely でしょうか。

air.photograph さんのコメント...

ありがとうございます。
ミスタイプでしたね(汗

訂正させていただきました。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...